Od náborového marketingu po marketingovou značku zaměstnavatele

Náborem se zabývám od získání mé licence od MPSV v roce 2010. Za tu dobu se tato oblast poměrně významně posunula. Začínalo se s požadavkem na pokrytí otevřeného pracovního místa až do dnešní doby, kdy je nábor poměrně komplexní záležitost s propadem až do firemní kultury a dalších oblastí organizac... Celý článek: https://www.kmosek.com/od-naboroveho-marketingu-po-marketingovou-znacku-zamestnavatele/?feed_id=33405&_unique_id=628a188b4e22b #Personálníagentura #Personálnímarketing / #Marketingováznačkazaměstnavatele #Náborzaměstnanců #Náborovýmarketing #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele Autor: Petr Kmošek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak úspěšně předat rodinnou firmu? Klíčem je…

Sociální sítě a rodina?

Jak na úspěšný náborový marketing v praxi?